In the Big Apple...

Everything is possible!

Och att varlden ar sjukt jakla liten har jag fatt erfara denna helg.

I fredags blev det lite forfekke hos Therese i Stamford o sen tog vi taget till NYC och motte upp den svenska promotern Martin pa Covet. Forsta timmen var det "oppen bar". Gratis gurk-och tomatsprit. Smaka skit.. Inte konstigt att det var gratis :) Men man ar ju inte otacksam. Battre an sa har mamsen lart mig.
Vi motte tva svenska grabbar som vi sen valdgastade pa deras hotellrum o bodde dar hela helgen. Haha. Helt underbart att slippa 5.30am taget till Stamford...
Therese akte hem o hamtade ombyte samt var enorma spritflaksa o sen spenderades hela dagen i Central park. Vilken underbar park! Man kunde ga runt i timmar o bara njuta. O grabbarna spelade fotboll.

O nu till det sjukaste jag varit med om pa lange.. Vi kom in pa att jag spelar handboll o ena killen berattar da att hans lillasyster spelar handboll... I GT/76.. 88a.. Malvakt.. Vissa av er forstar sakert vem jag menar om jag sager Hästen (ja man var ju bara 16 pa den tiden...). Saaa jakla sjukt.

Pa lordagskvallen blev det thaikak o sen motte vi upp Thereses tyska van Katja. Hon tog oss till ett pre party hos en amerikansk promoter. Dar fanns det au pairer bade fran Danmark, Osterrike och tyskland. Skojsigt.
Promotern tog oss sen till en klubb dar vi i stort sett var de enda vita manniskorna. Ohjuste forutom 50+aren med kostymbyxorna upp till armhalorna som forsokte dansa med unga tjejer...... Hahah. Men det var ratt bra musik o vi var ju ett gang sa det var kul.

Pa sondagen hann vi bara med att sova ut o ata frulle pa Starbucks sen var vi tvungna att dra oss hemat :(
Kandes lite trist att saga adjo till vara nyfunna vanner. Vi hade bara kant dem i tva dagar men det kandes mycket langre. "Hejda ses om ett ar eller sa".

Hade jag bara kommit ihag sa hade det latt blivit en I♥NY troja denna gangen. Det far bli nasta gang vilket jag hoppas ar valdigt snart. Nar jag fatt min GPS som David lovat mig sa kanske jag tar bilen hela vagen till Stamford. Niiiice!

Under frullen pa Starbucks kom vi att prata om kompisars misslyckade forsok att prata engelska..

"A cock, please" (En cola tack)

"My boyfriend is a cock, a very good cock" (min pojkvan ar kock, en valdigt bra kock)

En kille till en tjej pa krogen "Buuurp... Oh sorry I use to rape a lot when i'm drunk" (raaap.. Oj forlat jag rapar alltid mycket nar jag ar full)
HAHAHAHA sa det kan bli..



3 liters lask
1.75 liters sprit


Covet


Central park. Samma outfit dagen efter tills Therese kom med mina grejer.. Sa jakla nice. Var tvungen att ga in pa forsta basta skoaffar o kopa det billigaste dem hade for att slippa ga i klackarna. Vita flip-flops blev det for $10, hahah.


Fiiint!


Kyckling med cashewnotter ♥






Jo forresten.. Tappade mobilen sa att displayen sprack.. Lite mindre bra.



Hoppas er helg ocksa var bra!!! ♥


Kommentarer
Postat av: Therese

ÄLSKA TOMAT OCH GURKSPRITEN, gjorde garanterat min kväll (o)förglömlig! HAHA stackars displayen

2010-10-27 @ 04:54:32
URL: http://annamariathereseb.blogg.se/
Postat av: Fia

Hahahah

2010-10-27 @ 19:50:47

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0