Kärlek på hög nivå

Satte i mitt svenska SIM-kort i mobilen nyss. 5 nya sms

10 Oktober
01:50
Brorsan
"Vi saknar dig önskar du var hår"

10 Oktober
01:52
Brosan
(tom rad)
"Jag är med storebror. Becka älskar dig min bästa vän"

10 Oktober
01:55
Tele2
"Du har ett nytt röstmeddelande"
(Hög musik i bakgrunden.. "Heeej Fia") Det lät som Blerra?! :P

10 Oktober
01:56
Blerra
"Saknar dig Så det gör ont"

10 Oktober
04:07
Brorsan
"Ska sova nu gumman! Me rebecka o jonna! Alla saknar dig!
Sov så gott bästa syster"


Forstar att det ar trakigt att inte jag ar med men ni verkar ju lyckas bli dyngraka iaf, HAHAHA!
Jag saknar o alskar er ocksa! ♥♥♥


Skon gammal bild-Becka, Jag, Elin & Blerra



Brorsan. Hahah
(Yees vi ar jattelika!)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0