Måndag

Igar satt jag i bilen hela formiddagen. Jag gjorde Meike sallskap till WestChester, NY for att halsa pa en vardfamilj. Hon har varit i rematch i snart 3 veckor men har inte hittat nan familj sa nu maste hon aka hem :(
Den tyska au pairen jag kommit narmast.. O som bott narmast.
Hoppas den nya au pairen ar bra.

Trott o ont i huvudet efter bilresan skyndade jag for att hamta upp grabbarna. Jag lat dem stanna o leka pa skolgarden som nastan varje dag o sen akte vi hem for att ata mellanmal.
Och efter mellanmalet jaa vad hander da?! Joo da ar det dax for laxor. Jobbigaste tiden pa dygnet (forutom nar klockan ringer pa morgonen).
Han ar inte dum min lilla grabb.. Han smog ivag fran bordet o sa att han maste gora nagonting.. Alltid ska han gora nat men aldrig kan han saga vad. Han sprang upp till toaletten o laste dorren. Han tankte sakert "Haaa vilken dum au pair.. Nu kan jag sitta har o leka pa toaletten istallet for att gora min laxa". Men jag ar inte heller dum.. Nar han varit dar inne ett tag knackade jag pa o sa att jag hoppades att han inte gjorde det jag trodde att han gjorde (jag hade namligen lagt marke till att han hade en leksak i handen nar han sprang upp..). Han svarade att han var pa toa. Jag fragade om han hade ont i magen o sa att om han behover vara pa toaletten sahar lange sa maste vi nog ringa doktorn. Det drojde inte lange tills han kom ut.
Jag alskade inte laxor men hur svart kan det vara? Han behover lasa hogt for mig i 10-20 min o sen far han leka hur mkt han vill. Varfor inte bara fa det overstokat?! Kiiiids

I'll miss u!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0