New York City here I come!!

Jag maste ha den snallaste vardpappan ever.

I onsdags var han tvungen att aka till NYC for ett mote. Han kom hem tolv pa natten vilket betydde att jag jobbade till 12. (Jag la grabbarna kl.8 o sen gick jag sjalv o la mig kl.11).
Som kompensation for detta behovde jag bara jobba morgonpasset idag. Alltsa en timme! O nu snart nar han kommer hem ska vi pa spinning o efter det kor han mig till New Haven (1 timmes korning)!! Helt sjukt snallt. Jag slipper bussen med skrikande, sparkande ungar, illaluktande soppa o puttinuttiga karlekspar. YES!
Fran New Haven tar jag taget ca en timme till Stamford dar Therese bor.
All in i NYC i helgen. Whoop whoop!

O sen hamtar hela familjen mig i New Haven pa sondag



Har inte ledsnat pa denna laten an


Kommentarer
Postat av: Maria

2010-10-24 @ 10:06:02
Postat av: Moster

Hej gumman,

Va kul du fick komma till NYC igen o va snällt av David att skjutsa o hämta dig så du som sagt slapp all soppa o kärlekspar o allt skit : ) hihi

Det är SÅ roligt när du skriver här, jag går in på jobbet varje dag men tyvärr går det ju inte att kommentera där så jag passar på nu. Du verkar ha det jättebra där och hoppas nu du får en rolig Haloween framöver. Vi har haft en skön helg, var på fotboll igår o kollade på IFK som nu gått upp i Allsvenska,kul sen var vi ute o käkade med ett par kompisar. Nu sitter vi vid brasan o värmer oss sen blir det tipspromenad i regnet. Vi hörs igen

Massor av pussar o kramar från gänget i Kolmården

Lav jo <3

Ps ser fram emot att läsa om NYC resan :P

2010-10-24 @ 10:10:04
Postat av: Fia

Heeej moster!

Vad kul att du foljer mig har pa bloggen :):)

Ja jag har det bra. NYC var superskoj. Skriver imorgon.. Orkar inte nu :P Men har lagt upp lite bilder pa fejjan iaf.

Skojsigt med fotboll! lite mindre skojsigt med tipspromead i regnet :P Tur ni har brasan! Vill se ert nya vardagsrum ju!

Ja vi hors snart :)

Ha det bast o halsa alla godingar!

Bamsekramar!! Loveu2

2010-10-25 @ 01:32:15

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0