Ny kamera & ipod

Jahapp da var man i shoppingsvangen igen..
Men jag maste ju nar jag inte har na grejer!

Idag har jag antligen kopt en kamera. Det blev en ljusbla fran Canon. Ville ha den i rosa men da var jag tvungen att vanta 1-2 veckor :(


Det blev aven en ipod nano tuch.


Jag valde den blaa (matchar ju kameran) for dem hade inte den rosa o dem visste inte nar/om dem skulle fa in den.

Behover ju ha kamera och musik nar jag aker till NYC i helgen!!! :)


Juste.. Svarta jeans och 10 par orhangen fran Forever 21 blev det ocksa.

Nu fare vara nog med shopping ett tag.. Forutom att jag behover kopa gummistovlar!! Fyy vad det regnar hela tiden :(

Var ju tvungen att inviga kameran
(halv tio pa kvallen efter ett gympass)







Sadarja nu behover (och vill) ni inte se mig mer pa ett tag ;)

 

Fick forresten mitt forsta brev hit igar :D Mitt bankomatkort, wohow!
Brevbararen trodde tydligen inte att jag bodde har..



God natt mina alsklingar!

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0