Snart ar det halloween!!

O det har markts i flera veckor redan.. Den dar helgen nar jag var ute i Hartford med Marina och Megan hade nattklubben en tavla med nedrakning till halloween. De ni!

Det ar svart att se alla sma haftiga detaljer men om ni tittar riktigt ordentligt sa kanske ni ser :)








Antar att detta inte ar en halloween dekoration.. Men ackligt ar det allt..


Hittade aven ett mycket vackert trad.




Hihi












Elisabeth park


Elisabeth park


Elisabeth park


Barry M Deep haha


Kolla huvudet ovanfor dorren. Hanger i tungan. Cooolt!


Gillar denna.




Sota :)


Min favorit.


Denna familjen verkar fira halloween aret om.. Paminner om Villa villekulla


iParty var en riktigt haftig butik!! Buttericks slang dig i vaggen..
Pojkarna kopte varsin drakt och lite grejer vi ska pynta tradgarden med i eftermiddag.
David ville aven kopa en drakt till mig :)
Det fanns saa himla mycket att valja mellan men de flesta kvinnliga draktern var saklart supersexiga o det kunde/ville jag ju inte kopa. Sa det stod mellan darttavla och gitarr. Gitarren var cool men den satt inte sa bra sa jag valde darttavlan :) Hihi.

Juste jag tror inte jag har berattat att jag ar bjuden till en riktig amerikansk halloweenfest. Nasta lordag. Wohoow!
Men han som haller i festen ar tydligen ganska geekig (han sager det tom sjalv). Sa jag vet inte riktigt vad det kommer vara for manniskor dar men det blir sakert kul iaf. Vi ar iaf en hel dros med au pairer som ska dit.



Kommentarer
Postat av: Mamsen

Heeej!!! Jaaa Halloween är verkligen helt underbart i USA...dom kan dom!!! Tänk hur det kommer att se ut i jul SUCK!!! Måste ju säga att David verkligen försöker göra allt rätt...din dräkt va ju häftig...blir säkert succe!! :o)) Hoppas att grabben har lugnat ner sig....de va lite svårt att veta vad du menade haha!! Alla ungar har ju sina dar...jag vet hihi!! Läser lite mellan raderna att det inte alltid är helt okej...men älskade snuttan, det är det inte "hemma" heller alltid!! Det kommer att bli mer & mer "som vanligt" och till slut så bara ÄR man....bra dagar, minder bra & en en del alldeles underbara :o) BAra kämpa på och njuta av en annan sorts tillvaro...visst längtar man hem ibland, men jag tyckte nog att det gick över rätt fort, bara man hittade på nåt roligt! Din fördel är jua tt du har så många vänner....det år ju toppen, dom kommer ju att finnas kvar hela livet...om ni/du vill...hälsa på varandra runt om i världen...skojsigt!! Nu ska jag titta på alla bilder igen & njuta...har varit skitjobbigt på jobbet idag....det bara strömmar in Ericsson SUCK SUCK!!! Ha de bäst min snuttunge så hörs vi nån dag igen!!! ÄLSKAR DIG!!!!! PUSSAR & KRAMAR Mami <3 <3

2010-10-20 @ 21:04:12

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0