Lördag

Hej mina fina.
Igår började dagen 7:30 (vilket alla dagar utom söndagar kommer göra ett år framöver...)
Vi åt frukost och begav oss sen till AT&T för att fixa ett amerikanskt telefonnummer till mig.
As lätt nummer fick jag :D
(001) 860 - 5432 911
Vi åkte sen till Julians fotbollsträning där han var kungen i laget. Det var både tjejer och killar i samma lag. Dem var så himla söta. De flesta tjejerna sprang runt o tittade på allt annat än fotbollen o sprang åt fel håll, haha.
efter fotbollen åt vi pizza till lunch o sen hade jag o David ett litet möte o pratade om mitt schema osv.
Mån, Tis, Tors, Fre: 7.30-8.30 3:20-8.00
Ons: 7.30-8.30 2.00-8.00
Lör: 7:30-4:30
Fast en gång i månaden är jag ledig på lördagar. Men han har ett väldigt flexibelt jobb så om jag behöver vara ledig en speciell lördag så går det att ordna.. Tex när ni kommer o hälsar på :D
I går kväll blev jag hämtad av ett gäng tyska au pairer o vi åkte till en av dem o spelade spel. Väldigt trevlig kväll :)
Nu ska jag ta en promenad med Meike.. Sen blir det köpcentret o sen måste jag faktiskt jobba... Men jag får vara ledig på fredag då istället :)
Hejsvejs.

Kommentarer
Postat av: Anonym

Hej mina fina fina Josefin!! Har tänkt så mycket på dig idag :) Hoppas att allt känns bättre nu...verkar så när man läser vad du skrivit både här & på Fejjan, det gläder mig!! Som jag sa så tar det lite tid att vänja sig!! Kul att det är så många som har hört av sig till dig...kul med nya vänner, riktigt grymt!! Sitter här & kolarom du ska logga in så jag kan skypa med dig...men gissar att du gör något mycket roligare än sitter vid datorn! Vi kan försöka i morgon! Ha de bäst nu stumpis ÄLSKAR DIG MASSOR!!!!! PUSSAR & KRAMAR BÄSTIS!!! :x

2010-09-26 @ 20:54:57
Postat av: Fisen

Gissar att det ar mamma? :P

Hors snart. PUUSS LOVE U

2010-09-27 @ 18:22:46
Postat av: Jonna

Låter som ett helt ok schema det där :)

2010-09-27 @ 19:05:20

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0