My new BFF

Jag har glomt att beratta om REGINA! Hon ar typ 65 ar, van till familjen och min nya basta van :)

Nar jag kom i torsdags kvall hade hon varit har o lamnat en pase med massa grejer till mig. Tex en telefonkatalog, ett block, pennor, ett sminkset, toffsar och sakert nat mer som jag inte kommer ihag.
I sondags var hon har igen for att halsa pa mig men hon prickade in den tiden jag var pa kopcentret. Den har gangen lamnade hon galgar (som jag hade sagt till David att jag behovde kopa), en papperskorg (som vi ocksa hade pratat om att jag behovde), en planbok med 5$ i, en nyckelring och duschkram. SA SOT!

O idag fick jag antligen traffa henne! Jag bjod henne pa lite kaffe och brownie o hon fragade om jag ville aka med o handla. Det ville jag saklart. Hon visade mig lite mataffarer o sag till sa att jag kunde handla det jag behovde. Jo juste hon hade med sig jordbuggar idag o nagon dag snart ska hon komma over o laga pizza. ♥

 

Jag har forresten en annan van som ar 65. Britt i Seattle :)

Nu ar det Starbucks time!
Baaaaj


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0