Sommar eller host?

Det kanns lite markligt att ga i short o linne o svettas samtidigt som man vadar i lov...
Det luktar host o loven ligger roda pa marken man solen stralar och ar jattevarm. Underbart!

Idag valde jag att ta en promenad istallet for en joggingtur. Jag tankte att det var smart att ta samma runda som igar eftersom att jag faktiskt lyckades hitta hem. Meen eftersom att jag hade en tid att passa sa svange jag av lite tidigare an igar... Jag gick o gick o gick o till slut kande jag att jag nog var lite fel.. Men jag hann faktiskt inte bli orolig for pa nasta skylt stod det PENN DR vilket ar gatan vi brukar ga pa till grabbarnas skola (Penn drive kanner jag igen for att jag brukar tanka penna.. o pennor behover man i skolan, haha). Saa jag hittade hem ganska smidigt idag ocksa, wohoow!

Nar jag kom hem at jag frulle. Hembakat brod med agg o kaviar. Justee pa tal om kaviar... I helgen tog jag fram min kaviartub for att familjen skulle fa smaka. Lillgrabben vagrade med Julian smetade pa lite pa sin macka o tog en stor tugga. Han forsokte verkligen att svalja men fick tarar i ogonen, kvaljningar och sprang till koket for att spotta. Hahahha! Men han forsokte ju iaf :D
Pappa David daremot alskar kaviar. Han sager att det ger honom mer energi..
Tror dessutom att han har gomt tuben nagonstans for i morse hittade jag den inte sa jag fick oppna en ny.

Efter frullen motte jag upp Meike o vi tog en promenad till Lisa (en annan tysk au pair). Hon bor i ett enormt tvevaningshus... Ar lite avundsjuk.. Var ju lite sa man hade forvantat sig att bo.. Meen men.

Jag har aven hunnit med banken idag. Varje fredag satts det in $196.75 pa mitt konto. Skont att slippa cash och checkar som nastan alla andra au pairer far halla pa med :)

Idag ska jag hamta grabbarna klockan 5. Nar David kommer hem vid 6 ska vi ata middag tillsammans. Tankte grilla lax, gora klyftpotatis o gucca. Min favvo :D o sen ska vi till simhallen.. Kan bli nice.

I skrivande stund sitter ni formodligen o kollar pa Idol.. Det gor faktiskt jag ocksa!! :D Fast gardagens, haha.
Tv4play funkar jattebra. As sa glad for det.

Puss&kram

Kommentarer
Postat av: Jonna

Haha kaviar måste nog smaka väldigt konstigt första gången :) Har du inte lurat i dom nåt annat konstigt? Saltlakrits?

2010-09-29 @ 21:11:57

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0