Torsdag-1 vecka

For en vecka sen kom jag hit till min vardfamilj i West Hartford, Connecticut. Mitt forsta intryck var inte sa positivt. Jag grat mig till somns den natten..
Veckan har gatt langsamt, det kanns snarare som att jag har varit har en manad..Men idag kanns det mycket battre an for en vecka sedan.

Det blev 16 vandor i simbassangen pa Cornerstone igar. Jag ar nu medlem dar o kan aka dit o simma nar jag vill. Tar ca 5 min med bilen. Dem har aven ett gym dar men det ar ganska litet sa jag kommer nog trana pa ett annat gym som David ska visa mig pa lordag.

Idag ar det mer likt svenska hosten har.. Det sporegnar. Fast det ar anda 20 grader.
Med tanke pa vadret tankte jag halla mig till inomhusaktiviteter idag.. Tex rensa lite i huset. David berattade att han ar dalig pa att kasta grejer. Jag sa att jag alskar att kasta grejer. David sa da att jag kunde kasta vad jag ville. Nuu kanske han har sagt for mycket.. hahah.
Sen behover jag tvatta lite ocksa o tankte prova mina nya Whitening strips (for tanderna). Spannande o se om jag verkligen fatt vitare tander om 7 dagar. Jag kopte aven Clear eyes har om dagen. Det ar skojsigt att kopa sant som man inte kan kopa i Sverige ;) dvs sant som inte ar bra for oss, haha.

Jag blev lite less pa trakiga inlagg utan bilder sa jag laddade upp lite pa Davids dator iaf.. Enjoy


"Welcome miss Josefin I hope you have a good time sind (?) Julian Han"
En lapp jag fick av aldre grabben nar jag kom, sa sot. Dem kallar mig alltid Miss Josefin.


Ungefar sahar ser mina frukostar ut nu for tiden. Det ar vad grabbarna ater sa det ar lika bra att jag tar detsamma. Fast Julian vill ha sitt agg stekt med sunnyside up. Och dem dricker naturligtvis inte kaffe.
(Lagg marke till den stiliga duken och det matchande underlagget.....)


Jag har glomt att beratta om Chester. Har ar han iaf :)


Detta kopte jag forsta gangen jag besokte en amerikansk livsmedelsbutik.


Cluster meeting @ Kathy's house. Hon fran Colombia (?), Lisa, Laura, Sula & Cheryl


Fudge brownie bites ♥ Livsfarligt!!!!


Min van Britt (fran Uppsala) och hennes norske man i Seattle skickade tva bocker till mig o grabbarna.
Laange sen man sag dessa bocker :D Kommer inte ens ihag vad dem handlar om men jag kanner verkligen igen dem. Kul!
Vi har blivit bjudna till dem i Seattle. Hooppas!!

Jonna.. Julian smakade saltlakrits (Haribo lakritspengar) igar. Han hatade det ocksa. Haha. Tror inte David gillade det heller. Wohow mer lakrits till mig!

Lycka till pa alla veckans matcher mina alskade handbollsbrudar!
♣♥♣♥♣♥♣♥♣♥♣♥


Kommentarer
Postat av: Jonna

Haha jag har verkligen förståelse för att dom inte gillade lakritsen :)



Åh gumman hoppas att du inte behöver gråta dig till sömns nån mer natt! Det här kommer bli toppen bara du kommer in i det lite mer :)

2010-10-01 @ 21:06:41

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0