Att blogga ar bajs

Forstar inte hur man har tid och ork.

Jag hade iaf en superbra vecka med mamsen forra veckan.

Yaaay svenskt godis! At upp nastan allt forra veckan. Inte konstigt att jag gick up 2 kg :S


Middag i NYC-Min favvo Heinz ketchup och mammas favvo Hellman's mayo


Mmmmm m&m


Alltid lika harliga Times square


Fina Grand central med Starbucks kaffe i hogsta hugg


Nar vi kom hem till WH blev det grillat till middag


I mandags nar vi skulle laga mat rakade mamma branna sig lite (eller.. ganska mycket men inte dodligt)


Saa David ringde 911.. HAHAHAHAHAH


Och han kunde inte forsta varfor jag holl pa att garva ihjal mig nar min kare mor var skadad.


Hoppas inte nan stackare lag o dog medan "Skak-Pelle" plastrade om stackars mami.

Som sagt +2 kg..............




TAACK IGEN MAMI FOR ATT DU KOM O HALSADE PA! OCH FOR ATT DU SLAPADE HEM MIN VINTERGARDEROB! ♥♥♥



Kommentarer
Postat av: Mami

Hahaaaa ja vi hade det såååå mysigt.....shoppade & åt, jag gick garanterat också upp i vikt...men det gör jag ju jämt så de va inget nytt!! Skit samma, det var det värt & vinterkläderna i tryggt förvar på Falkstigen tills du kommer hem till vintern :( Blääää mår illa bara av tanken att det ska bli vinter igen!!!

Ha de bäst snuttjullegull...hörs sen!

LOVE YOU THE MOST!!!!

Puss & kram

Mami

2011-04-08 @ 07:45:26

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0