Bajs

Var hos The geeksquad idag för att höra vad det på ett ungefär skulle kosta att laga min dator. För att bara byta ut hårddisken kostar det typ 300 dollar :S eftersom att jag måste köpa ny hårddisk, beställa hp skiva o sen för att dem ska installera o fixa allt. Suck! Plus att det är nåt annat fel på den. Jag kunde inte ansluta till trådlöst internet. O vad det kunde kosta att fixa hade han ingen aning om. Det lät som att det var bättre att köpa ny dator. Fan :( bloggar från mobilen nu. Så kan man ju inte hålla på.

Kommentarer
Postat av: Linda

Usch vad trist:(

Jag lider med dig. Ungefär samma hände mig i höstas när min externa hårddisk gick i golvet (läs, jag tappade den i golvet, klantig som jag är) och i och med det försvann flera tusentals bilder... buhu. Kostar cirka 10 000 kr att försöka laga den. Känns så där.

Dumt att man är så beroende av tekniska prylar.

2011-04-13 @ 22:16:29
URL: http://lindakabilmanordqvist.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0