Massa bra helg

Forutom att mobilen pajade sa har helgen varit riktigt bra.

I fredags var det gamenight hemma hos Julia. I lordags middag och pregame hemma hos Julia sen Up och BB och i sondags brunch i parken, roller skating och grill- och filmmys hos Julia.

Yup, Julias hem har varit mitt andra hem denna helgen. Vissa har det bra o har en vardfamilj som aker pa semester da och da...


Bla spelade vi Twister. Jag vann!


Gratis drinkar pa UP for att dem forsokte sno pengar fran min kort for nagra veckor sedan...


Fick basta halsbandet av en bartender pa BB ;)


Elizabeth park



Bra musik var det ocksa!


Precis!



Ar man fran Sydafrika vet man hur man grillar.



Och idag ar det mandag. Forsta dagen pa grabbarnas lov. Det har varit fint vader sa vi har varit ute hela dagen. Horde dock att det ska regna imorgon och pa onsdag.. Skona mig!


Kommentarer
Postat av: Mami

Hej gumsan! Är så härligt å se när ni har roligt...blir jag också glad!!! Skönt att det ordnade sig med UP, fattas bara annat än att de ska se till att rätta till sina fel...SKÅL!!!

Hoppas att det inte blir så mycket regn på er nu...här är det strålande väder, det är så rent & fint ute nu när dom sopat alla gator & all snö är borta, blommar för fullt och man börjar ana grönt på träd & buskar...jag njuter!! 20 grader verkar det bli i påsk också..I LIKE....A LOT!!! Awsome!!!

Vi kan väl höras på Skype nåt innan påsk?!

Puss i påsk då min älskling!!!! LOVE YOU!!!!! <3

2011-04-19 @ 10:27:29
Postat av: Mammas Fison

Nameee har inte sett denna comment juu.

Puss parej iaf!! <3 <3 <3

2011-04-25 @ 03:29:01

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0