Damp barn :(

Jag slog sonder min dator igar kvall.

Jag jobbade pa en grej i nastan 4 timmar. Jag sparade saklart mellan varven. Nar jag inte orkade mer o skulle sova sparade jag en sista gang och stangd ner. Jag tog sen upp filen for att kolla sa att allt sparats ordentligt. Meeen det hade det ju inte saklart......?!?!? Saa jag blev as forbannad o tankte sla naven i skrivbordet men slog istallet pa tangentbordet.. Inte sa hart.. Meen datorn dog o nu sager den: "No bootable device--insert boot disk and press any key" :(

Geek squad sa att jag maste installera datorn fran borjan igen. Skaffa fram en HP skiva.
Dem kan kopiera datorn for $100...
Vet inte hur jag ska gora. Vet att jag sparat massa bilder pa skivor hemma. Och alla bilder jag tagit har har jag antingen pa ett USB minne eller kameran. Musiken kanske man klarar sig utan. Kanns inte som att det ar vart 700 spann iaf.. Men jag vet inte, far se hur jag gor.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0