Dumma

En kille jag traffade pa Super Bowl partyt har forsokt att hjalpa mig med min dator.
Jag laddade ner nagot tyskt program och brande det pa en CD.
Nar jag satte i CDn hande det grejer. Det sag ut som att jag var inne pa nagon annans dator. Dessvarre kom inte mina filer upp sa det betyder att min harddisk ar paj och alla mina bilder, dokument, program och musik ar borta :(

Dock ar det ju bra om datorn funkar igen om jag bara koper en ny harddisk for ca 500 kr.
Dessutom lat det som att den dar killen kunde hjalpa mig att ta ur den gamla och satta in den nya.. O han ar faktiskt ganska sot. Bade smart (law school) och sot, hur ofta hander det?



Everything happens for a reason... ;P


Kommentarer
Postat av: theresenfesen

har aldrig hänt hittills i mitt liv, säger bara : KÖÖÖÖÖÖÖÖÖR KVINNA! På fredag intar jag din boning, weeei <3

2011-02-17 @ 04:38:03
URL: http://annamariathereseb.blogg.se/
Postat av: Fisen

Hahaha ja vi far val se vad som hander ;P

YAAAAAYYY can't wait!!! <3

2011-02-18 @ 01:42:08

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0