Gratis ar gott

Var pa CVS idag for att framkalla lite bilder. Dem har en as bra Kodak maskin som man bara stoppar in USB minnet eller minneskortet i o sen skriver den ut bilder pa nagra sekunder.

Jag framkallade iaf 4 kort o medans dem skrevs ut kom jag pa att jag glomt planboken i bilen.... Jag gav darfor korten till killen i kassan o sa att jag behovde ga o hamta min planbok i bilen.

"It's ok" sa han o gav tillbaks bilderna. Jag stod som ett fragetecken o han sa igen "it's ok" och log. Chockat fragade jag om jag inte behovde betala (medan alla i kon horde) "No it's ok" sa han bara igen.
Jahaa tack da sa jag o gick utan att betala. Konstig kansla.

Kommentarer
Postat av: Linda

Sweet!

Ha ha, inatt drömde jag att jag och min Jonas skulle vara au-pairs i USA hos samma familj. Och vår "familj" såg precis ut som din gör:) I drömmen skulle vi sova i samma rum som barnen, det kändes så där...

2011-02-11 @ 14:04:46
URL: http://lindakabilmanordqvist.blogg.se/
Postat av: Fia

Hahahhaha!

Varfor drommer man sa himla knasigt?!!

Kanske betyder det att ni bor skaffa er en liten knodd?? ;)

2011-02-11 @ 14:58:39

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0