Motet igar

gick braaa. Vi var pa en indisk restaurang denna gang. Lunchbuffe!
Han holl med mig i allt jag sa. En ny stadtant kommer o kikar pa huset imorgon, tuffare tag med grabbarna nar det galler att plocka undan osv och jag kommer fa sluta 45 min tidigare varje dag ;)

Ooch Julian ska gora mer laxor varje dag.. Jag ar saa glad att jag inte gick i skolan har!
Julian ar 7 ar, gar i andra klass.
Dem har mattetest da dem maste klara av att svara ratt pa 30 tal pa 2 minuter... Ar inte det lite sjukt? Dem har precis lart sig att rakna o nu ska dem stressas genom att losa uppgifter pa tid. Koort tid dessutom.
Sjukt skolsystem!!
Dessutom far dem inte ha rast utomhus om det ar lite kallt.. Eller om det ar for mycket sno.. Kan det vara for mycket sno for att leka?!?! knappast.
Igar var det stralande sol, kanske nagon minusgrad. Dem fick inte ga ut. Dem var tvungna att ha rast inomhus.
Jakla frusna, lata froknar!
Klart som fan att ungarna blir helt hyper efter skolan nar dem antligen far komma ut efter att ha suttit inomhus o koncentrerat sig i 7 timmar! (8.30-3.20). O vad gor foraldrarna i det har landet nar barnen ar lite hyper? Joo dem ger dem typ lugnande medel (tydligen). Oond cirkel. Sa jakla sjukt!


Kommentarer
Postat av: Linda

Bra att du styrt upp!

Så söööta pojkar. Och ja, pappan ser ut precis som i min dröm. Haha! Jag drömmer sjuka saker hela tiden nu. Men en liten knodd får det nog vänta med ett tag... Jag hade hand om en tvååring förra veckan, puh! Sjukt jobbigt.



Hoppas du får en grym helg!

2011-02-11 @ 17:02:16
URL: http://lindakabilmanordqvist.blogg.se/
Postat av: Fison

Ja vi far val se hur det gar. Det ar ganska mycket snack och liten verkstad har verkar det som.

Jaa dem ar sota :) speciellt nar dem sover ;P



Haha jaa efter det har kommer jag garanterat vilja vanta ett tag! Men nar man val har sina egna ungar sa ar det ju 1000 ganger battre.



Taack du med! KRAM

2011-02-11 @ 20:38:04

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0