Toppenhelg!

Hamtade upp Therese vid tagstationen i Hartford vid atta-tiden i fredags. Efter att vi piffat upp oss lite kom Anna o hamtade oss. Vi forade lite hemma hos henne o sen kom Rene och den nya au pairen for hans familj, Bettina o hamtade upp oss. Vi gjorde en snabbvisit pa Side Bar och sen traskade vi over till Shish Lounge och skakade rumpa tills dem stangde 1.45. (Dem stanger kl.2 men da maste alla vara ute ur lokalen sa 1.45 tander dem alla lampor o kastar ut en).

Therese, Anna, Bettina & Jag

Jens, Rob, Rene & Anna

Shish Lounge


I lordags tog vi sovmorgon (trot eller ej men grabbarna vackte oss bara en gang och det var strax fore 10).
Efter en stadig brunch tog vi en promenad till centret och sen en tur till mallet. Vi hann aven glo pa en film och farga min utvaxt innan det var dags att gora sig redo for partaj igen.

Brunch pa sangen


Denna gangen blev det forfekke i mitt rum. Bettina kom ocksa. Behover jag ens namna vart vi akte sen?
Som drottningar gled (eller nastan drogs) vi in pa BB och det var fullsmockat som vanligt. Gilla!
Sjalvklart blev det den traditionella tequilan (eller vare 3 st?). Men vad som inte var lika traditionellt var att vi gick innan dem stangde.. Ja faktiskt. Efterfekke pa Hartford University campus lockade. Man behovde visst student ID for att komma in men polismannen var pa bra humor eller nat.
Efterfekken var en konstig syn. Riktig grabblya. Morkt var det ocksa men nan asiat gick anda runt i solbrillor. En annan gick runt med tomteluva och matchande shorts..
Vi stannade inte lange. Vi akte med skotten till hans place o sov dar.





I gar, sondag akte Therese hem vid ett-tiden :(
Jag motte da upp Julia och Christine istallet. Vi tog en promenad till centret o kakade lunch pa Cosi. Kvallen tillbringades sen hemma hos Jens. Tysk middag + spelkvall. Massa mysig sondag!

Julia


Jag & Christine

Julia & Jag

ketchup ♥

Jens & Laura

Vi tog med oss en liten gul blomma

Jens vardpappa & Julia

Katrin (hon klarade det pa typ 2 min)

Julia, Jens, Laura, Christine & Jag

Kommentarer
Postat av: theresenfesen

TACK för bästa helgen fisen <3 hahah "for me va hangover" lööööv it!

2011-02-22 @ 17:54:30
URL: http://annamariathereseb.blogg.se/
Postat av: Fisen

Taaack sjalv min skona bona!! O kom tillbaks snart igen!!



Hahaha bastaste! <3

2011-02-22 @ 22:49:36

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0