Valentine's day

Kopte varsin klubba till grabbarna


Julian: "This is Red 40, I cannot eat this"
Snaaacka om hjarntvattad.
Han sog pa den ett tag iaf men sen sa han att han inte tyckte om den. Graison hade knappt hunnit smaka men horde vad sin storebror sa och tyckte darfor inte heller om den.

Nar jag slutat akte jag till Julia o mos med henne och Marina. Marinas sista kvall i staterna :(

Jag och Max, min Valentine.

Marinas hejda-present. En video med bilder och kommentarer fran var tid tillsammans, ett armband som jag gjort, tandblekning, lite svenska pengar som jag hittade (kop en kaffe pa Arlanda) och en liten bjorn "I might seem brown but i'm actually a BLACK BEAR" (hittade ingen svart bjorn).


Jag fick ett TTYL (talk to you later) kort med massa fina ord och 3 pasar proppade med klader och lite annat!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0