3 Januari

Grattis till mig på födelsedagen!
Inte en endaste minut kändes det som min födelsedag. Tur att jag hade trevligt kvällen innan iaf.

Fick ett paket av Elin på Arlanda. Jag bestämde mig för att öppna det på min födelsedag. Vilket jag gjorde.
O blev helt förstörd för att jag längtade efter henne och alla er andra så hiimla mycket!!!!
För en stund kunde jag inte förstå hur jag kunde lämna alla mina nära o kära i ett helt år...
Men jag vet ju att tiden går fort. Och ni alla som betyder mest finns kvar när jag kommer hem.

Bland det finaste jag någonsin fått!

"That's what friends are for", massa fina (och fula) bilder på oss, dikter, kommentarer, minnen. fint!
Tusen tack igen hjärtat. Nästa gång (men måste nog vänta ett tag) ska jag le hela filmen, jag lovar!
Det kändes iaf bättre sen efter en 2 timmar och 50 minuter lång skype-date med Elin, Becka & Jonna.
Tack för att ni finns! ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0