Handbolls VM

drog igång igår! :D

Jag blev helt förkrossad när det stod på Tv4play.se att man inte kunde se matchen utomlands pga rättighetsskäl.
Dock var det en snäll själ på chatten på tv4play.se som gav mig en länk så jag till slut kunde se matchen iaf :D
Dock med spanska kommentatorer, hahah. Ganska intressant!
Fast sen till andra halvlek fick jag faktiskt en annan länk av en kompis så jag kunde se matchen med svenska kommentatorer. Hoppas samma länk funkar imorgon också!
Lördag 15 Jan 18:15 Slovakien -  Sverige
Måndag 17 Jan 20:15Sverige - Sydkorea
Tisdag 18 Jan 20:15 Sverige -  Argentina

Kommentarer
Postat av: Jonna

http://www.atdhe.net/ där brukar man kunna se det mesta :)

2011-01-14 @ 15:38:36
Postat av: Fisen

Yeees det var den länken jag fick av Hagen :D

Taack <3

2011-01-14 @ 15:42:19

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0