Helg nr. 19

I fredags var planen att träffa den nya tjejen från Australien och sen gå på bio med Julia. Det blev ingenting.

Jag har alltid velat åka till Australien men jag måste säga att de människor jag mött därifrån so far inte riktigt har gett mig ett bra intryck...

I lördags var det jobb 7.30 till 4.30 som vanligt. Grabbarna har börjat på basket så jag tänkte att det skulle bli en rätt skön lördag ändå. Meennee barnens käre far gav mig fel tider så det blev inge basket för grabbarna. Kul.

På kvällen hade jag Julia och Christina över på middag. Sen kom även Megan o vi hade lite förfekke. Resten av kvällen/natten spenderades på Black Bear och Denny's.

Igår kollade jag såklart på handboll o sen var jag ute o åt och kollade bio med Julia. No strings attached. Rätt rolig.

"No thank u, I don't want your number. I'm not gonna call u anyway"
"Don't u recognize me? Google me"
What?! FLAT cheeseburger?!
Friendly's. Hamburgare, pommes, dricka, två kulor glass+topping $9,99. Faarligt!
Så jäkla nice att man kan fälla bak stolen.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0