Jag har skaffat pojkvän

Herman heter han.
Han väntade på mitt rum när jag kom hem från MIA och han hade med sig Salvi Läkerol :D
Han har sovit i min hand i två nätter nu.
Mamsen & Lillasyster hade pysslat ihop så himla fina kort också!
Dem ska hängas upp på väggen. Tänkte förvandla mitt rum till ett fjårtis rum o hänga upp massa kort o grejer. Jag har ju ändå inga tavlor. Och lite kärlek hemifrån är det bästa.
Skojsigt att mami döpte min pojkän till just Herman. Det är ju Beckas gamla Super Saab.
Och vänskapskakan Herman hade en stor betydelse i mitt och mina närmsta vänners liv i Augusti 2009. Hahah
TACK min fina familj på Falkstigen!!! ♥

Kommentarer
Postat av: becka

Åh lilla Herman vad jag saknar honom. Och dig såklart! Elin och jag ska ha usa möte och planera vår lilla resa så vi får komma och krama på dig. :) love u

2011-01-26 @ 07:51:10
Postat av: Fisen

Jag saknar också Herman! Och DIG!

Bra bra braaa :D låt mig veta era planera så fort som möjligt så jag kan få ledigt!

Love uuu

2011-01-26 @ 17:11:54
Postat av: Mamsen

Det var Fanny som kom på det...och det hade med kakan att göra. hon bara kom på det...kuligt!!!

Glad att du gillade paketet & innehållet...skickad med MYCKET kärlek från oss på Falken!! <3

2011-01-28 @ 22:11:04

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0