Lilsis

Du sa att du ville bli som jag när du blev stor, gå i mina fotsteg.
Jag vet att det inte var det här du menade. Jag är ledsen min fina lillasyster att du trampade i just det där fotsteget. Det går över, jag lovar. Dem förtjänar inte fina flickor som oss!
Bara vårat blod
Kan göra oss till syskon
Bara döden
Kan skilja oss åt
Du sa att du ville bli som jag när du blev stor, gå i mina fotspår.
Jag vet att det inte var det här du menade. Jag är ledsen min fina lillasyster att du trampade i just det där fotspåret. Men det går över, jag lovar. Dem förtjänar inte fina flickor som oss!

Bara vårat blod
Kan göra oss till syskon
Bara döden
Kan skilja oss åt


Kommentarer
Postat av: Mamsen

Mina bästaste finaste sötaste och mest underbara tjejer...om ni bara visst hur mycket jag älskar er!!!! Känner idag precis som jag gjorde när allt hände dig - TÄNK OM JAG ÄNDÅ KUNDE TA ER SMÄRTA!!! Jag kan inte det, men jag vet precis hur det känns, det hände mig med när jag var 17 år!!



Syskonkärlek är underbar & jag hoppas att den ALLTID kommer att finnas där...ni är bara bäst & jag är oerhört stolt över att vara eran Mami!!!!

ÄLSKAR ER MASSOR...& Billy också så klart :)) Billy Bebis haha!!

Yours forever!!!

Mami

2011-01-28 @ 21:50:36
Postat av: lilsis

älskar er <3<3<3

2011-01-29 @ 16:27:55

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0