Nyårsdagen

Lördag=Hang hang hangover

Therese väckte mig i Kusinernas soffa vid halv tio på lördagsmorgonen. Vi tog en promenad (walk of shame, fast vi hade iaf plattsko) till Grand central och tog tåget till Stamford. Även i Stamford blev det en promenad (walk of shame) från tågstationen till mataffären för att köpa Cola och glass och sen hem till Shippan avenue.
Man kan ju undra varför vi gick runt i trasiga strumpbyxor när jag hade två extra par i väskan... Man kan ju också undra vad alla män ville som tutade på oss.. Var det verkligen så illa så att vi såg ut som prostituerade?! Hahaha
"Where were you last night?!"
När vi kom hem åt vi leftovers (igeen) och pratade om nyårsaftonen. Jag vet inte om maten hade hunnit bli giftig eller om vi bara behövde väga upp den ganska så misslyckade kvällen men vi fick iaf vääärldens skrattanfall. Det gick inte att sluta o tårarna sprutade.
Thereses värdpappa som hade varit en trappa upp hade efter ett tag trott att vi satt o störtbölade för att vi var ledsna o längtade hem o vågade därför inte komma ner på ett tag.. Hahaha
Jag är fortfarande orolig att dem tror att vi hade tagit nåt....
Det blev sen lite återhämtning och powernap i den uppblåsbara luftmadrassen.
Mot kvällningen kände vi att vi behövde göra någonting, det var ju ändå lördag. Vi bestämde oss för bio men det hanns inte riktigt med efter kinarestaurangen. Vi åkte därför istället till mataffären för att köpa frukt till en fruktsallad. Väldigt trevliga människor som jobbade där tycker jag. Alla ville hjälpa till.
"Come back tomorrow. Pleease?!" Hahah

Kommentarer
Postat av: theresenfesen

Kan leva på det skrattet resten av året :) BÄST haha

2011-01-05 @ 01:27:26
URL: http://annamariathereseb.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0