I ♥ MIAMI

Precis som med smilegropar föll jag för Miami på nolltid

Deprimerande att vara tillbaks till snö, jobb, ett hus som ser ut som ett bombnedslag och dessutom utan mina tjejer.
Böölar en skvätt!
Nu blir det inge mer shopping. Spara spara så man kan resa snart igen!

The poop team (även Therese)
Utanför Jazz hostel. Jäkla bra hostel faktiskt. Vet iofs inte hur andra hostel fungerar eftersom att jag en gång i tiden sa att jag aldrig skulle bo på ett, men iaf.. De hårda sängarna gjorde dock så att Emelie måste genomgå en höft transplantation (typ).
Miami beach klagade man inte på. Liite mindre moln hade varit nice iofs.
I söndags morse fick vi hämta Therese hos polisen...
Nä skoja bara. Besöket hos polisen handlade om borttappat körkort och borttappad kamera.. Skorna vågade vi inte nämna.. O telefonen hittade hem till slut.
Jag har med mig alla mina grejer hem men dessvärre var jag ansvarig för de försvunna skorna. Kan låta oansvarigt men mamma har faktiskt lärt mig att man inte ska ha skor i soffan.
Och även fast min mobil ännu en gång fått ett nytt utseende så fungerar den hur bra som helst :)
Vi träffade härliga människor från Sydafrika & Australien.
Miami Ink-For u Mami
Valgrens (med väldigt svensk accent) som hade öppet 24 timmar om dygnet var vår hjälte denna resa.
Resans drink: Citron Svedka med Sprite zero & lime i röda plastglas ♥
(Tur att kameran gled fram på förfekken o berättade att jag behövde byta bh)
Synd bara att vi inte hade en 11-åring med oss som jag kunde låna en av..
Men det löste sig rätt bra iaf.

"Oh baby baby, I'm in Connecticut! Finns det en låt som går så?"
"Jag måste få se en, men det lär ju typ se ut som en bajskorv"
"Köstare nåt, dåå ska vi inte ha't"
"Oh, so u're also from Sweden. Have u met.." "Yeah I know, I don't like 'em"
"213 Love Blondie"
"What what in your butt"
Om man ändå kunde komma ihåg alla roliga citat & kommentarer.. Massa skoj hade vi iaf!

Kommentarer
Postat av: theresenfesen

aaaw, bästa resumén juu! Tjöt en skvätt här med. Ny resa tack <3

2011-01-27 @ 03:03:47
URL: http://annamariathereseb.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0