VAB & "Snow day"

Jag har sagt förut att fredag inte längre är min favoritdag...

Graison spydde tydligen imorse när han drack sin mjölk.. Han var sjuk.. Stomach bugs.. Så han var tvungen att stanna hemma från kindergarten. Så det var bara att ställa in alla dagens planer o vabba istället.

När man har stomach bugs ska/vill man tydligen inte äta någonting.. Man ska bara dricka Ginger ale.

Vi hade ingen Ginger ale så det gick tydligen bra med Sprite istället....
Jag blev beordrad att inte ge honom någon mat alls, bara sprite och kanske lite kex mot eftermiddagen. "Han kommer inte vilja äta någonting"
När jag stod o gjorde lunch till mig själv slet sig lilla sjuklingen från filmen han tittade på och frågade piggt och glatt "is lunch ready yet?"
Jag kände mig elak men gjorde som bossen sa, gav honom kex. O det var inte lite kex han åt..
Stackars lilla sjuka barn.....

Runt 11-tiden fick jag ett sms av fadern. "Julian's school will dismiss at 1 today due to snow"


Snow day? (2 veckor gammal snö på marken)

Jag hoppas nästan att det kommer en snöstorm typ NU, annars kommer jag vara rädd för att vistas i detta dubbelmoraliska land!

Men annars är det bra :D party party imorgon.


Kommentarer
Postat av: Jonna

Haha jaa USA är ett konstigt land :)

2011-01-07 @ 22:05:18
Postat av: theresenfesen

de är inte kloka i det här landet, helt klart! Och jag undrar med vad vi gjorde på nyår men jag vill nog inte veta heller, har lite ångest än nästan. hahah! TAGGA MIAMI!! <3

2011-01-08 @ 00:28:54
URL: http://annamariathereseb.blogg.se/
Postat av: Mamsen

Oj oj oj halka inte i all denna snömodd!!! :))) Ironic....!! Skulle varit här igår kväll...det lät som det var krig när all snö rasade ner från taket...det var 3 grader varm så allt släppte...vilka dån hujedamej!! N är allt nere, men det kommer säkert mer vad det lider!! Hos Kaizen idag, jätte kelig & mådde bra....gjort två jobb förra veckan, igen på Tisdag och går det bra anmäler dom honom till första bästa lopp!! :)) Fick kela med Melvin oxå, deras son,, han e sååå söt, somnade till slut i tant Ninas famn så nöjd så :) Lilla godingen...hade med mig jätte gods Cupcakes som jag bakat...choklad muuums!!! Ha de bäst nu ska jag sova gonatt min skatt hörs snart igen!! LOVE YOU 4EVER! Pussar 6 Kramar Mami

2011-01-09 @ 22:45:22

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0