:( ----> :)

Vaknade ur en mardröm när väckarklockan ringde. "Åhh nej ännu en tung dag..?"

Nästan alla mina vänner var med i drömmen.
Jag satt på en restaurang, just hemkommen efter att ha varit borta i nästan 2 år. En efter en passerade dem mig, vissa sa hej men vissa totalt ignorerade mig. Bara satte sig vid det långa långa långbordet o pratade med varandra. Efter ett tag frågade jag varför jag inte var bjuden och fick ryckande axlar till svar och nåt mumlande om att dem inte visste o inte brydde sig om när jag kom hem. osv osv. Det var så himla verkligt och jobbigt.

Dock slog jag på datorn på en gång och fick då glädjande besked. 4 stycken som var intresserade av att hyra min lägenhet.
Lite senare fick jag också ett sms av Christine som skrev att jag mer än gärna fick bo hos henne mellan jag slutat jobba den 19e September och tills jag åker (förmodligen 23e) till SF.
"Kanske blir det en bra dag ändå.."

Dagen rullade sedan på riktigt bra. Var i lekparken med grabbarna i 3 timmar. Eeen enda gång behövde jag säga till dem. Aldrig hänt! Såå underbart att dem lekte så fint med dem andra barnen o jag kunde sitta o läsa min (skitbraiga) bok.



Sen på kvällen blev det drive-in movie. Riktigt riktigt mysigt :) dem visade Zookeeper och Transformers 3 (man får alltid kolla på två filmer). Men vi kollade bara på första.








Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0