Fast..

Jag tänker ju inte åka hem o vara missnöjd med mitt au pair år. Ah-ah

Även fast jag känner att det är vissa delar som saknas så har jag ju varit med om massa roliga, spännande, intressanta och lärorika upplevelser. Plus att jag har träffat fantastiska människor.
OCH jag har ju faktiskt lite tid kvar.

Det är aldrig försent att ge upp-Varför inte vänta tills imorgon?


Förresten fick jag min ansökan om förlängning godkänd idag och första familjen har redan hört av sig.
3-barnsfamilj i Virginia. Supersöta mulattpojkar men neeej tack!

(Jag är fortfarande mer åt åka-hem-hållet. Dock fick jag lite panik här om dagen när jag tänkte på att bo i Märsta igen)

Kommentarer
Postat av: Mami

Hej snuttskruttan!! :)

Sköna rader att läsa....självklart ska duinte ge upp, du är en tapper tjej & du har ju verkligen upplevt en hel massa saker...annorlunda kanske mot vad du räknat med...men alla erfarenheter är en merit & på sikt så kommer de att vara underbara också!!! Sen som du skriver så har du ju nu en bred vänkrets i världen, bara jobba på & iväg och hälsa på! :) Du e bäst gumman....le & va glad, det kunde varit värre....rensa fisk på Svalbard eller någe...fy 17 va hemskt!! :):) Kämpa stumpis!! ÄLSKAR DIG MASSOR!!! Hörs på Skype nåt i helgen kanske....fin pool BLÅÅÅÅ!!! :) Puss & kram!! <3

2011-07-07 @ 13:16:03

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0