Besvikelse

ar jag redan valdigt bekant med. Jag kom inte hit for att testa pa besvikelse!

Ingen Seattle eller San Francisco resa blir det.. Inte ett dugg forvanad ar jag. Men javligt besviken och arg.

Den lilla mesen har inte ens sagt nat. Jag fick dra det ur honom pa motet nyss.


"Vi aker till Seattle och San Francisco varje ar och sjalvklart aker du med" Det var ju for i helvete darfor jag valde den har familjen!!!!

4 veckor i juni-juli
naa det blir nog bara 2 veckor i juli-augusti
naa vi aker nog inte i ar.

Aaaaahhhhhh!!!!!! Och sa aker jag till Vegas nasta vecka.. Hade jag vetat det har tidigare hade jag ju gjort Kalifornien och Vegas samtidigt!!!! Kan jag ens hitta nan nu att aka till Kalifornien med?!?!? Det ar ju dit jag vill. Inte na jakla Connecticut...

Jag kanner mig sa javla lurad.



Kommentarer
Postat av: Mami

Vilken jävla skitstövel!!!!! Hoppas du har visat din besvikelse det tycker jag att han behöver se :(

Jag förstår att du är jätte besviken & framför allt ARG!!! Jag skulle bli skogstokig...be att han betalar din hemresa som kompensation så kan du komma hem med Rebecka & Elin :) Ush jag blir så himla ledsen för din skull, så jobigt att känna så där ju skruttan!!! Vi kan väl kanske prata nåt SNAAAART!!!! Äslkar dig & lider med dig!!! Pussar 6 kramar i massor!!!!

Mami

2011-05-09 @ 17:00:04
Postat av: Vanessa

du kan dra cali med mig på resemånaden!!

2011-05-17 @ 23:24:12
URL: http://vanussa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0