En tår, två tårar...

Man mar daligt
for att nagon man tycker om mar darligt
och for att det far en att tanka pa dem mindre bra delarna av sitt egna liv
Man behover latta pa hjartat
men som alltid blir det fel
man far den man tycker om att ma annu samre


Lat mig forsvinna o komma tillbaks till en varld som inte ar sa in i helvete svar
dar man kan lita pa alla
och inte behover ha sa jakla mycket kanslor


David var iaf valdrig omtanksam idag nar jag brast ut i grat.
Han visste inte riktigt vad han skulle ta sig till stackarn.
Han kom iaf hem tidigare med pizza sa jag inte behovde laga mat och lat mig sluta tidigare.
Jag tankte att lite skoshopping kunde fa mig pa battre humor.
Tva par fina sandaler var tydligen inte tillrackligt.


Kanns inte som att kvallens utgang kommer bli sa lyckad.
Kanner dock att jag ar i stort behov av ett glas vin.
Ett glas rose ska det bli nu pa momangen.

Forlat!

Kommentarer
Postat av: Mami

Men äslkade lilla du...hur är det fatt???!!! Nu blir jag orolig, har det hänt något?! Kan vi Skypa sen älsklingen? <3 <3 <3 <3 <3

2011-05-23 @ 09:38:49

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0