I <3 Vegas

Vi anlande till sagolika Las Vegas i onsdags eftermiddag. Efter att vi checkat in pa Tropicana akte vi upp till vart rum pa 18e vaningen for att kasta in vara vaskor. Inte en minut ville vi slosa i hotellrummet. VEGAS vantade utanfor dorren!

Det blev en liten rundvandring och middag pa Wendys.
Var man an gick kom det fram promoters som ville tipsa om nattklubbar och skriva upp en pa gastlistor.
Vegas=party!


Pa onsdagskvallen spelade vi lite pa vart hotell och sen gick vi till hotellet Palms och nattklubben Playboy. Det skulle egentligen finnas 3 olika nattklubbar att valja mellan men bara Playboy var oppet.. Det var inte alls Playboyigt (som tur var) men jag maste anda saga att jag kande mig lite val pakladd i min langklanning.
Det var ett fint stalle men ganska litet och iinge bra musik. Sa det blev en ganska tidig kvall. Eftersom att vi hade varit vakna mer an ett dygn sa gjorde det inte sa mycket.



Torsdagen borjade med hang och stekning vid var pool.
Sen blev det pool party pa hotellet mitt emot, MGM Grand. Securityn for att komma in var varre an nar man flyger! Dem tog mitt vatten, min energybar och mina tuggummin. Dem tog aven plaster fran Megan och hennes ADD medicin. Hon fragade om hon kunde fa tillbaks medicinen sen nar vi gick meen det kunde hon tydligen inte.
Fint stalle och antligen fina grabbar att glutta pa, tihi. Dessavarre sag ju alla tjejer ut som victorias secret modeller ocksa.. Damn it. Och inget vass fanns det att gomma sig i heller. HahaH
Daremot kom det fram en man fran typ Rumanien som ville bjuda pa champagne och fragade vart i Sverige vinter OS 2008 var....?! Vi tackade snallt o lag kvar i poolen.



Torsdagskvallen bestod av Vegas Crawl med Hard rock cafe.
Plockmiddag och fordrink pa Hard rock cafe sen party pa Coyote ugly baren, Cathouse och Studio54.
Vi hangde mest med ett gang engelsman och tva australienare.





Dem som holl i eventet tog massa bilder som dem kommer skicka. Kaan nog finnas nat kul dar som jag kan lagga upp senare ;P

Fredagen startade pa Denny's. Med hamburgare, pommes och smoothie i magen drog vi oss till Wet republic igen. Det var dock for lang ko som inte rorde sig alls sa vi gick o akte berg och dal bana istallet :D eller.. JAG akte. Loop och skruv o jag vet inte allt. Nara att glasogonen flog av. Ganska kort tur for $14 men det var det vart.

Sen akte vi till Palms pa poolparty istallet. Lite regn fick vi kanna pa ocksa.


Efter en liten nap var det dags for party igen. Tjuriga Naiara bangade dock ur men jag o Megan hade massa kul pa Crown och Haze.


Pa Haze stotte vi pa ett gang svenska grabbar. Jag blev overlycklig. Megan blev inte lika lycklig. Hon blev lack o akte hem. Hahah. Men grabbarna tog bra hand om mig o jag tog mig hem lagom till nar vi  behovde aka till flygplatsen 5.30. Pa flyget totaldackade jag innan vi ens kommit i luften, massa nojd med resan :)

BRB VEGAS!!!

Kommentarer
Postat av: Mami

Din lilla partypingla :) :) :) Va vacker du är!!! Jag blir sååå avis...vill oxå dit IGEN!! Men vill självklart vara i 20 årsåldern igen då :( Men men Lasse & jag får väl göra en resa dit nångång...vi kan ju iaf partaja fast vi är "gamla" :) Tack för inlägget...har väääntat!!Synd att du har lite småmesiga vänner....men snaaaart kommer gullisarna & då hoppas jag ni får sjukt kul!!! ÄLSKAR DIG, MASSOR!!! Puss & kramkalas!!! Mami <3

2011-05-18 @ 12:58:14
Postat av: Fison

Det ar klart jag ar ju din dotter, mami :)

Jaa ak! Det finns ju sakert massa harliga barer ni kan ga till som ar for den lite aldre generationen ;)

Ja iaf ena! shit vilken tur att megan foljde med! Lite konstigt dock att jag, svennen var den enda som klarade av solen o ville steka. Dem kommer fran brasilien och sydafrika dar det alltid ar varmt och soligt men dem var tvungna att halla sig i skuggan for att inte branna sig o klagade pa att det var varmt..?! haha

Jaaa klart vi kommer ha skitkul, vad vi an gor!

ALSKAR DIIG! <3

2011-05-18 @ 15:03:01

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0