Macbook air eller ipad 2??

Macbook air 11" 

$999



Ipad 2
$629


Grejen ar ju den att om jag lagar min dator sa ar det en riktigt bra dator.. Men jag kanner inte for att lagga runt 2000 kr pa att laga den har nar jag kan gora det mycket billigare hemma (om jag hittar nan som kan byta ut min harddisk).
Jag behover en dator NU!
Dollarn ar laag o det ar saa mycket billigare att kopa Apple har an hemma! Dem sa tom att dem kan fixa svenskt tangentbort gratis (till macbooken, ipaden kan man ju bara andra installningarna)!
Hjaaalp mig! Ipaden for att den ar billigare och duger tills jag fixat min dator eller Macbooken som en ny dator (ca 6100 kr istallet for 9500 kr hemma).


Tack snalla skatteaterbaring!


Kommentarer
Postat av: Hilda

Mac Air, givet!

Många kör ipad på jobbet, vi är ju så himla "mobila/digitala" här på Creuna. Men i längden vinner mac då det är svårt att göra mer på ipaden än att bara surfa runt. Jobbigt att skriva längre texter/blogga eller arbeta vid den :)

2011-05-05 @ 16:19:54
URL: http://madelenehilden.se
Postat av: Fia

Jaa jag har kant under dagen att det lutar ganska mycket mer at macen :) varfor inte lagga till typ 2 lax bara o fa en nice riktig dator. Den ar ju ocksa megaliten sa man kan slapa runt pa den. Ipaden har ju ingen USB port heller da maste man kopa till en grej.

Tack raring!! :)

2011-05-06 @ 05:06:46

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0