Så hemskt så hemskt


Ni kanske har hort om helikoperolyckan i Norrtalje..
Den 29-ariga killen fran Stockholm hette Rikard Bostrom o vi bodde tillsammans med honom pa Gotland 2009 (aven fast jag har varit i Miami och Las Vegas kan jag nog fortfarande saga att det ar min roligaste resa jag gjort).
Vi har inte haft nagon kontakt efter det men vi har stott pa varandra ute pa krogen ett par ganger och varje fodelsedag har man fatt ett grattis och pa nyar gott nytt ar sms.

Vill skanka en tanke till honom och hans anhoriga. Vila i frid.

 


Kommentarer
Postat av: Mami

Men fy så hemst...så trist så man bir alldeles ledsen!! Känner med dig, inte särksilt trevigt att förlora en vän även om man inte ses jämt!! Och jag kommer ju ihåg hur himla roligt ni hade på den där resan gumman!!! Självklart sänder vi våra tankar till Rikards familj!! Här kommer en värmande go go go kram till dig som tröst också min älskling!! <3 <3 <3 KRAAAAAM!!!!!!!!

2011-06-01 @ 11:31:08

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0