SATAN

Det var nara att jag latade ur o skippade gymmet idag meen jag pallrade mig dit till slut. Duktiga jag!
MEN sen hade vi overraskningsfika for Lisa som fyllde ar har om dagen.. Jag at 3 och en halv chokladmuffins. Oduktiga jag!

"Jamen tank om du inte hade akt till gymmet da hade det varit annu varre" BLABLABLAAAA!

Hur sjutton kan hjarnan andra sig sa snabbt fran "jag ska vara duktig o avsta" till "namen en ar okej", "ah va gott ska nog ta en till", "arsh nu nar jag har borjat kan jag lika bra forstsatta", "en halv ar ju nastan ingenting"..?!

Bikini nasta vecka, halleluja!

Kommentarer
Postat av: theresenfesen

du är andå alltid snyggast baby! LÄNGTAR till du är tillbaka i svedala! <3

2011-05-06 @ 19:40:09
URL: http://annamariathereseb.blogg.se/
Postat av: Fisen

Aaahhh rariiing JAG MED.. JAG MED! <3

2011-05-07 @ 01:37:59

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0