Dubbelfest & dubbelbio

Happ, torsdag om ett par timmar o jag har inte ens berättat om helgen än. Busy busy lady! (läs lat)

I fredags var det iaf 25-års fest med 80-tals tema. Massa kul o vi badade hela natten. Hade gärna delat med mig av bilderna jag tog meen kameran råkade jag ju visst glömma på festen...

Sömnen fick jag ta igen på lördagen. När jag var människa igen mötte jag upp Sandra och Irina på en mysig restaurang i Marinan. Vi lyckades få världshistoriens sämsta servitris men när vi gick därifrån var vi till slut mätta o belåtna. Men en drink kunde vi fortfarande få plats med så vi gick några blocks upp till Matrix. Runt 11 var tjejerna tvungna att dra sig downtown för att ta sista barten hem till Oakland. Jag hakade på downtown o mötte upp Emilia istället som satt på ett cafe med en svenk Robin. Det mysiga småpratet förvandlades tvärt till något helt annat när Peter ringde vid midnatt.. "We have a tabel at Vessel. Come now!" Yaa så det var ju bara att traska över o sen blev det efterfest hos Spencer. Mycket folk+hög volym+trötta grannar=polisbesök. Men det var helt lugnt. Vi skruvade ner lite o fortsatte till 5-6.

I söndags var det cluster meeting på schemat. Vi skulle bowla meen någon hade hyrt hela stället så det sket sig. Vi gick ett gäng tjejer o käkade o kollade bio istället. Vi köpte biljetter till Jack & Jill men gick istället på Tower heist. Lite rolig men ingen höjdare.



Här i Amerikat blir man inte utkastad någon bakväg när man varit på bio utan man går ut precis samma väg som man kom in. Det betyder alltså att man bara behöver traska in i en annan salong om man vill kolla en rulle till. O det ville vi.

 

Men någon valde fel film. INTE min smak av film. Somnade lite. Tror Henry Cavill höll mig vaken resten av tiden.

Kommentarer
Postat av: Linda

Fan vad härligt du verkar ha det over there!!!

2011-11-18 @ 20:35:57
URL: http://lindakabilmanordqvist.blogg.se/
Postat av: Fia

Jaa jag har det rätt härligt :D

Hoppas allt är bra med dig gumman!

2011-11-22 @ 08:38:41

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0