Halloween

i USA är ju bara så jäkla grymt!

Torsdag-Studio 54 fest (disco/glamour)
Fredag-Barhäng & halloweenkostyms provning hos Erik
Amerikanare har en helt egen garderob för alla halloweenkostymer. Iaf vissa. Askul för oss!
Lördag-Strandhäng, Eye heart SF party, efterfest, efterefterfest.
Alice i underlandet
Söndag-Parkhäng & filmkväll
Det blev bara en bild från bussturen
Måndag-Jobb & halloweenfest



Ängel (vingarna är under kavajen). Kostym tillhörande Camilla 10 år. Haha.


En sak som är kul med den här staden är att det är sådan mix av människor. Och alla hänger med alla.

Han som hade festen är en av grundarna till Paypal. Han presenterade oss för någon Bill som tydligen ska komma ut med något nytt som ska krossa Google. Lite senare stod vi o tjattrade med en man i 60-årsåldern som brukar meditera. Ett par minuter senare kom en kille som var utklädd till tysk o tog oss på brösten o sa att i Sverige är medelstorleken på kvinnors bröst A-kupa (nu fick han det bekräftat). Seeen hamnade jag i en konversation med en man som har 3 flickvänner (ni vet sån där som man bara ser i dokumentärer som man inte tror är på riktigt). Han som är ansvarig för spelen på facebook var där utklädd till en ninja turtle, marketing manager för Coca-Cola, DJs, någon designer, hon som badade topless o vinkade att jag skulle komma vet jag inte vad hon jobbar med.. och jaaa två au pairer från Sverige var där..

Trots olikheterna kan alla umgås och ha trevligt. Ganska vackert!
Tom den oförskämda "tysken" visade sig vara ganska trevlig.

Idag Tisdag-DÖD
Nu ska jag äta upp allt halloweengodis för imorgon börjar mitt nya liv.
Heppåre


Kommentarer
Postat av: Marina

Love it & u!

2011-11-03 @ 21:06:44

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0