Oookej

Jag tänker inte be om ursäkt för att jag är så usel på att uppdatera. Är ni intresserade av vad jag gör så kan ni alltid fråga ;)

Veckan efter halloween blev iaf lugn. Det behövdes! Därför passade det ganska bra att det var just den veckan min värdmamma behövde hjälp med tjejerna i 2 nätter medan hos var på affärsresa. =Dubbel veckolön. Smutt!

På lördagen blev det dock lite party. Först var jag i Oakland o hälsade på Sandra btw. En av tjejerna jag flög hit med förra året. Hon bestämde sig för att inte förlänga men nu är hon tillbaks efter en månad.
På kvällen blev det Vessel.


Bruudarna (Sandra och hennes kompisar från Oakland)

Själv hängde jag mest i baren.

Även om det kanske ser ut så (...?) så var det inte med honom jag hängde. Det var nämligen en söt bartender!
Fast sen visade det sig att han hette James o då förstördes allt. Höhöh


Som på film!
I söndags vaknade jag av att Sandra fick ett sms. Hon hade glömt sin jacka i taxin. Nu ville killen som delade taxi med oss mötas upp för frukost och ge tillbaks jackan. Sandra var inte taggad alls o såg väldigt besvärad ut när hon sprang iväg till bussen. (hon hade gett honom sitt nummer kvällen innan men hon var inte så intresserad så att hon ville träffa honom redan dagen därpå)

3-4 timmar senare kommer hon tillbaks med ett leende på läpparna.
Dem ska på date snart igen.

Jag tror dock att han planerade detta o gömde jackan :)


Kommentarer
Postat av: Mami

Hej snuttiruttan! Jaa vi väntar ALLTID med spänning på dina uppdateringar, lika roligt varje gång att läsa...jag brukar läsa ca 3 ggr när det väl kommer :) :) Nyår i Vegas...kan alldrig bli fel, häftigt må jag säga (men va rädd om er) De va en snygg bartender hörru hihi! Skrattade när jag läste om Sandra, tänk så de kan bli, hoppas att det går bra....du behöver inte glömma din jacka i taxin, kan bli väldigt långvarig vistelse då...hmmmmm!!



Hur som helst så verkar du/ni ha en underbar tid i SF...go for it!! Vänat med spänning på nästa blogg inlägg haha!!

Ha de bäst min älskade skitunge...ÄLSKAR DIG...massssssoooor!! Puss & kramkalas!!

Mami! <3 <3 <3

2011-11-09 @ 08:56:00

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0