Teorin, check!

Jag var hos DMV (Department of Motor Vehicles) idag. Hade tid klockan 10. Promenerade 25-30 min o tänkte då på hur stolt jag var att jag kom ihåg mitt Social secuity card. Yes!
MEN jag hade dock glömt mitt J1 dokument (visum) hemma.. Saattee det var bara att kasta sig på bussen o åka hem o hämta det. När jag kom tillbaks hade jag såklart inte användning av min appointment längre. Vilket betydde att jag snällt fick ställa mig i den långa kön med dem puckon som åker dit utan att ha bokat tid. Dock tror jag att kvinnan jag pratade med tyckte lite synd om mig så hon gav mig dokumenten som behövde fyllas i. När jag var klar gick jag för att fråga vad jag skulle göra med dokumenten. Den asiatiska vakten (som inte verkar prata engelska) hänvisade mig längst fram i kön o vips så var det min tur. Haha ibland ska man ha tur.
Detta var dock bara kön för att få en nummerlapp till nästa kö. Ööhh..
Men jag behövde inte vänta så värst länge.

Jag klarade iaf skrivtestet på första försöket. Yaay! Man fick ha högst 6 fel av 36. Jag hade prick 6 fel. Haha. Jag gillar ju det här med spänning..

Fotot ser jag förjäklig ut på. Ser ut som en tjockis. Men men.

Lite roligt att man får ett tillfälligt körkort innan man ens gjort körtestet... Aaaamerikat


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0