The weeekend

har varit bra.

Började jäkligt illa dock. Filkvkäll hemma hos Agnes var spikat men sen blev det inställt. Jag insåg då att jag är rätt så ensam utan de svenska tjejerna.. Läänge sen jag kände mig ensam så det var lite jobbigt. Men jag tog en promenad o pratade med Christine i telefonen så det kändes lite bättre efter det. Dock avslutade samtalet med att mina batterier dog och jag upptäckte då att jag bara hade gått o gått o inte riktigt tänkte på vart jag gick. Jag hann inte riktigt få panik men pulsen höjdes lite när jag gick runt där i mörkret helt själv med vägskyltar jag inte kände igen och med en mobil utan batterier.. Helt plötsligt ser jag ljuset i tunneln.. Rött ljus.. Yes!


Lördagen började med sovmorgon och sen picknick på Crissy field, precis vid golden gate bridge. Eftersom att det var fleet week övade alla piloter inför showen på söndagen. Riktigt coolt.


Sen blev det lite häng på olika rooftops


På kvällen firade vi Carro som fyllde 21 med middag och utgång

O i söndags var det party igen för att kolla blue angels show. Meen dimman kom så det blev inställd.








Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0