Kändis på besök

Min lilla Camilli fyllde 11 igår. Congratz!!

Min värdmamma berättade att dem hade en släkting i stan som var här för jobb men som skulle titta förbi en snabbis för att önska Camilla grattis på födelsedagen. När släktingen kom hade min värdmamma inte hunnit hem från jobbet än så jag o tjejerna var tvungna att underhålla släktingen lite. Jag märkte att tjejerna betedde sig lite underligt och extra hövligt.. Släktingen såg väldigt elegant ut o jag kommer ihåg att jag la märke till hur hon satt.

Senare på kvällen berättade min värdmamma att hon är en känd journalist och författare.

Mary Martha Corinne Morrison Claiborne Roberts best known as Cokie Roberts, is an American Emmy Award-winning journalist and bestselling author. Roberts also works as a political commentator for ABC News.
(Det är från henne Corey, Corinne min tonåring, fått sitt namn)

Her sister, the late Barbara Boggs Sigmund, was mayor of Princeton, New Jersey and a candidate for U.S. Senate.

Barbara tror jag är tjejernas farmor! Dem heter Sigmund i efternamn.
Rätt coolt.


Kommentarer
Postat av: Mami

Heeej älskling!! ÄNTLIGEN...så roligt att få läsa lite blogg :))Å fin besök också, va häftigt...vet inte vem hon är men kul ändå!! Grattis till Camilli!!! Idag skiner solen igen, det är så mysigt, man får verkligen vårkänslor :) Känns som man är lite kär...skulle behöva blir kär haha!!

Blir nog lite rosé på altan efter jobbet, imorgon städning i trädgården om det fortsätter att vara soligt & fint! :) Ha de bäst skruttan & ha en underbar helg!!! LOV YOU MUCHOOOO!!! Puss & kramkalas!! <3 <3 <3

2012-03-23 @ 11:11:41

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0